Strona główna
O PRZEDSZKOLU
O nas
Kadra pedagogiczna
Programy
Koncepcja pedagogiczna
Statut
Organizacja
Informacje dla rodziców
Nabór
Opłaty
Regulamin rekrutacji
Kącik dla rodziców
Kontakt
Strona główna
O PRZEDSZKOLU
O nas
Kadra pedagogiczna
Programy
Koncepcja pedagogiczna
Statut
Organizacja
Informacje dla rodziców
Nabór
Opłaty
Regulamin rekrutacji
Kącik dla rodziców
Kontakt
11
Lut
Przykładowe ćwiczenia i zabawy na koncentrację uwagi
admin
Rozwój
,
Wychowanie
0
Autor: mgr Izabela Stęplowska
Przykładowe ćwiczenia i zabawy na koncentrację uwagi
gry w warcaby, szachy, bierki
układanie puzzli, klocków edukacyjnych
wpatrywanie się w określony punkt przez coraz dłuższy okres czasu. Rozpoczynamy od około 30 sekund
wykonywanie prostych ( w zależności od wieku) lub bardziej skomplikowanych działań matematycznych w pamięci
odliczanie wstecz
odtwarzanie słownie albo rysunkowo z pamięci wcześniej obserwowanych przedmiotów
wyszukiwanie szczegółów na rysunkach lub różnic między ilustracjami
rysowanie w obrębie konturów
kopiowanie przez kalkę
rysowanie po śladzie
kolorowanie drobnych elementów
wykonywanie labiryntów
łączenie wyznaczonych punktów
składanie całości z części
dobieranie części do całości
lepienie z plasteliny
zabawy konstrukcyjne lub majsterkowanie
układanie kompozycji według wzoru
nawlekanie koralików
malowanie pędzelkiem po szkle lub innych podobnych powierzchniach
słuchanie „książek mówionych” lub tekstu czytanego głośno przez osobę dorosłą po czym opowiadanie treści utworu.
0
Shares
Prev
Next
Related Posts
18 lutego 2021
PRZYCZYNY WAD WYMOWY ORAZ PROFILAKTYKA U DZIECI PRZEDSZKOLNYCH
admin
Kącik logopedyczny
0
17 lutego 2021
10 PRZYKAZAŃ LOGOPEDYCZNYCH
admin
Kącik logopedyczny
0
16 lutego 2021
Drodzy rodzice nasze dzieci jedzą śmieci…
admin
Zdrowe odżywianie
0
Leave a Reply
Cancel Reply
Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.
UDOGODNIENIA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
B&C
Contrasts Dark
Contrasts White
Stop Movement
Readable Font
Underline Links
A
A
A
cancel accessibility
Provided by: